Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Klantenservice

Hier wordt je geholpen

Voor ons, is de service aan de gebruiker niet alleen belangrijk voor de verkoop, maar ook nadien. Met uw ALLDOCK koopt u niet alleen een product, maar ook service. Als u ons opbelt, zal u niet terechtkomen in een wachtrij aan de telefoon of een automatische email ontvangen – We zijn er om u te ondersteunen!

Heeft u vragen, klachten of wilt u uw bestelling retourneren? Geen probleem!
Onze klantenondersteuning is beschikbaar op werkdagen van 9.30 uur tot 17.00 uur.
Telefoon: +49 202 870 470 70
E-mail: Gelieve onderstaand formulier te gebruiken. Er zal een ondersteunend ticket worden aangemaakt.

FAQ

1. Hoeveel apparaten kunnen tegelijkertijd worden opgeladen?
ALLDOCK Medium: maximaal 4
ALLDOCK Large: maximaal 6

Tower: Maximaal 8


2.  Wat is het voordeel van de ALLDOCK?
De ALLDOCK Medium bevat een 4x USB-hub. De ALLDOCK Large heeft een 6x USB-hub. Elke USB-poort is voorzien van 2.400 mA. De geïntegreerde schakeling (IC) in onze USB-hub beschermt uw elektronische apparaat tegen overmatige elektrische stroom, spanning en kortsluiting. Het geïntegreerde schakeling (IC) identificeert ook de aangesloten apparaten en selecteert de beste laadmethode voor elke USB-poort. De USB-hub is ingekapseld in brandwerend PC-materiaal. ALLDOCK wordt geleverd met FCC, CE en SAA-certificering.


3. Hoe goed is het laadvermogen van ALLDOCK?
ALLDOCK is een van de snelste laders ter wereld, een turbolader als het ware. Het apparaat laadt 40% sneller op dan Apple laadstations en combineert tot 6 USB-poorten. Bovendien beschermt ALLDOCK uw mobiele apparaten tegen kortsluiting en overspanning. Dankzij het snelle laadproces geeft ALLDOCK u ook meer tijd voor de belangrijke dingen in het leven.


Medium: Large:
INPUT: AC 110V-240V 50-60 Hz 1.5A 
SINGLE OUTPUT: DC MAX 5V/2.4A
TOTAL OUTPUT: DC MAX 5V/9.6A
INPUT: AC 110V-240V 50-60 Hz 1.5A 
SINGLE OUTPUT: DC MAX 5V/2.4A 
TOTAL OUTPUT: DC MAX 5V/14.4A

4. Hoe breed zijn de afzonderlijke sleuven van de ALLDOCK Medium?

5.  Hoe breed zijn de afzonderlijke sleuven van de ALLDOCK Large?



 


6. Van welk materiaal is ALLDOCK gemaakt?
De bamboevarianten zijn gemaakt van Chinees bamboehout.

De notenvariëteiten zijn gemaakt van notenhout uit Noord-Amerika.

De kunststof varianten zijn gemaakt van hoogwaardig ABS-kunststof.


7. Waar komt het in ALLDOCK gebruikte hout vandaan?
Bamboe: China
Walnoot: USA of Canada


8. Welke veiligheidscertificaten zijn er beschikbaar?
CE, FCC, FSC (hout)


9. Past mijn mobiele telefoon in de ALLDOCK met de cover erop?
Let op de in de antwoorden op de vragen 4 en 5 vermelde afmetingen van de gleuven.


10. Welke apparaten kunnen worden opgeladen?



11. De ALLDOCK laadt niet alle apparaten op, wat moet ik doen?
1. Controleer de apparaten die u heeft aangesloten.

2. Laadt het helemaal niet op of is er een probleem met slechts één USB-poort?

3. Licht het blauwe indicatielampje van de USB-hub op?

Als u deze foutmeldingen heeft uitgesloten, test dan een andere USB-kabel. Als u uw apparaten nog steeds niet kunt opladen, test dan een ander stopcontact. 

Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

12. Waarom geeft mijn iPhone of iPad het bericht "Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd?
Dit bericht wordt veroorzaakt door de gebruikte kabel, maar niet door ALLDOCK. Alle kabels op de ALLDOCK-website zijn van hoge kwaliteit en gecertificeerd. Apple gebruikt echter haar eigen lightning-aansluitingen voor haar producten om gegevens te laden of over te dragen. U kunt kabels en accessoires van derden gebruiken, maar deze moeten wel MFI-gecertificeerd zijn. Als dit bij uw kabel niet het geval is, verschijnt deze waarschuwing.



13. Waarom komt ALLDOCK zonder laadkabel?
Door de vele verschillende laadkabels is het voor ons niet mogelijk om bij de aanschaf van een ALLDOCK de juiste kabels en het juiste aantal kabels voor iedereen mee te geven. 

U kunt uw eigen kabels thuis in de ALLDOCK gebruiken of onze kabels of de handige One-Hand Adapter samen met uw ALLDOCK aanschaffen.


14. Hoe gebruik ik de One-Hand-Adapter (OHA)?
Hier vindt u een video tutorial: https://vimeo.com/232811956.


15. Waar past de One-Hand-Adapter (OHA) bij?
U heeft onze speciale ALLDOCK-kabel nodig voor de OHA.  De ClickIn OHA (artikelen 6825,6832 en 6894) zijn geschikt voor alle varianten van ALLDOCK.



16. Kan ik mijn eigen kabels gebruiken voor de OHA?
Voor de OHA moet u onze speciale ALLDOCK-kabels gebruiken.


17. Ik heb alleen maar de OHA nodig omdat ik mijn eigen kabels al heb. Kan ik deze apart bestellen? 
U hebt de speciale kabels van ALLDOCK nodig voor de OHA. Daarom worden onze OHA's alleen verkocht met de bijbehorende kabel.


18. Hoe werkt ALLDOCK?
Deze informatie vindt u in de bijgevoegde gebruiksaanwijzing van ALLDOCK en onder de volgende link: https://vimeo.com/237715820.


19. Hoe werkt de Mount?
Onder deze link vindt u een video over hoe de Mount werkt: https://vimeo.com/232811802.


20. Is er een laadkabel voor een smartwatch bij de Mount inbegrepen?
De kabel wordt niet meegeleverd. Gebruik de kabel die bij uw horloge is geleverd.


21. Mijn levering is onvolledig. Wat moet ik nu doen? 
Neem contact op met de klantenservice. Beschrijf wat er ontbreekt en vul uw bestelnummer/ ordernummer in.

Tel.: +49 202 870 470 70
Mail: support@alldock.de


22.  Mijn zending is beschadigd. Wat kan ik doen?
Neem contact op met de klantenservice. Beschrijf precies wat er beschadigd is en of de doos ook beschadigd is. Documenteer deze zaken uit voorzorg.


23. Hoe lang duurt de garantieperiode?
De garantie is 2 jaar binnen de EU en 1 jaar buiten de EU. 
Meer informatie over de garantie vindt u in onze algemene voorwaarden.


24. Wat moet ik doen als ALLDOCK na het verstrijken van de garantie niet meer werkt?
Neem contact op met de klantenservice. Beschrijf het defect daar alstublieft. We zullen zeker een wederzijds bevredigende oplossing vinden!


25. Wat dekt de garantie?
De garantie dekt de functionaliteit van het product. Als het apparaat binnen de garantieperiode niet meer werkt, heeft u recht op gratis reparatie of vervanging.


26. Met wie moet ik contact opnemen als ik aanspraak wil maken op de garantie?
Neem contact op met onze klantenservice.


27. Naar welk adres kan ik stuur ALLDOCK terugsturen?
Neem contact op met de klantenservice voor het exacte adres. Zij kunnen u een retournota voor de retourzending geven.


28. Ik ben niet meer echt gek op ALLDOCK. Wat moet ik nu doen?
Klanten uit de EU hebben een retourrecht van 2 weken. Als u de bestelling binnen de 2 weken wilt retourneren, neem dan tijdig contact op met de klantenservice, d. w. z. uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product. 


29.  Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat moet ik nu doen? 
Neem voor de "track and trace code" contact op met de klantenservice als u deze niet automatisch hebt ontvangen. U moet normaal gesproken de track andtrace code uiterlijk 2 dagen na uw bestelling ontvangen.


30. Ik wil mijn aankoop herroepen. 
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen contact op met onze klantenservice en herroep de aankoop. 
U hoeft de reden voor de herroeping niet op te geven, maar wij ontvangen altijd graag feedback.


31. Mijn telefoon laadt niet op. Wat kan ik doen?
Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn. Controleer de volgende punten:

1. Controleer het blauwe lampje op de laadbak in de ALLDOCK.

2. Probeer een andere kabel.

3. Test een andere stekkerdoos (indien aanwezig).

Controleer of u een ander apparaat ermee kunt opladen.

Als uw apparaat nog steeds niet wordt geladen, neem dan contact op met de klantenservice en beschrijf het probleem. Samen vinden we een oplossing!